Soma the grower

Main / Health Alert Wristbands / Soma the grower

Im going back on how i originally thought. Grow some MNS seed stock, it's always dank.

How long before vicodin shows up in your urine

I guess money make breeders do all kind of shitty move now a days. Thanks for you time and we look forward to your response. Like I have said before we have nothing but respect for the work you have done we just don't want to be taken advantage of and for a breeder of your stature it seams unnecessary. Organic Products Gardening Resources.

Community Forums

Hello Soma, First off I would like to say that I have always heard good things about your breeding practices and all that you have done for the Marijuana community.

This second book in the Marijuana Tips series continues to present the tips and techniques that only expert growers can provide. You should upgrade or use an alternative browser. LoL yeah I've seen that happen many times. They are not seeds from So Hum and they are not even genuine Soma seeds.

Navigation menu

So who knows what to believe. Many of our local breeders produce better strains than these commercial breeders anyway IMO. Instead they allegedly used Soma's genetics, and used the NorCal master "tree" farmers name for street cred.

We should be boycotting Southern Humboldt Seed Company. May 22, 1. Now in his first-ever book, this sage of the marijuana scene shares his methods and philosophy with a collection of his best works, all-new essays and stunning photography. Close Menu Seed Store. Idk but none of the strains soma offers sound like anything out there in Humboldy.

May 25, 5. Political views Soma argues that the Dutch government gamma rated medicinal cannabis is less useful for treating patients and has been promoting a natural and organic approach in growing medicinal grade cannabis. Password Forgot your password? Early life and today Born in Pittsburgh, Pennsylvania on 22 of August, May 22, 4.

I heard that Soma is very upset about this. I really hope it is not just a capitalization on a name to cash out on the med scene Jun 1, 7. With these instructions, gardeners of all levels can learn to grow marijuana with the sublime qualities and subtleties of flavor and effects that have made this breeder legendary.

Benadryl trying to get pregnant

New York City Seed Company. In Soma suffered an Aortic calcification and needed a valve replacement.

More: